top of page
Image by Stephen Dawson

Αξιολόγιση Marketing 
(Marketing Audit)

Οι υπηρεσίες αξιολόγησης marketing περιλαμβάνουν τη συστηματική εξέταση και αξιολόγηση των στρατηγικών, των δραστηριοτήτων, των διαδικασιών και των αποτελεσμάτων marketing μιας εταιρείας. Ο σκοπός ενός ελέγχου marketing είναι να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα και την απόδοση των προσπαθειών marketing, να προσδιορίσει τους τομείς βελτίωσης και να παρέχει συστάσεις για τη βελτίωση της συνολικής απόδοσης marketing.

Οι υπηρεσίες marketing audit μπορούν να προσαρμοστούν στις συγκεκριμένες ανάγκες μιας εταιρείας. Το εύρος και το βάθος του ελέγχου μπορούν να προσαρμοστούν με βάση τους στόχους και τους τομείς ανησυχίας της εταιρείας.

 

Στη Unique marketing & development Consulting προσφέρουμε 2 πακέτα υπηρεσιών.

Και τα δύο καλύπτουν διαφορετικές πτυχές των υπηρεσιών αξιολόγησης marketing, επιτρέποντάς σας να επιλέξετε με βάση τις συγκεκριμένες ανάγκες και προτεραιότητές σας.

 

Το πρώτο ειδικεύεται στη βελτιστοποίηση του ψηφιακού marketing , ενώ το δεύτερο πακέτο προσφέρει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των συνολικών στρατηγικών marketing.

Πιο αναλυτικά :

Image by Firmbee.com

Digital Marketing Audit

Bελτιώσετε το ψηφιακό σας marketing και αυξήσετε την online απόδοσή σας. Ένα digital marketing audit είναι μια εξονυχιστική αξιολόγηση των ψηφιακών δράσεων marketing και της online παρουσίας σας, που σας βοηθά να εντοπίσετε τις δυνατότητες για βελτίωση και να κάνετε πιο αποδοτικές τις επενδύσεις σας

Image by Melanie Deziel

Ολοκληρωμένο Marketing Audit

Επιλέξτε μια πλήρη και λεπτομερή αξιολόγηση της στρατηγικής και των δράσεων σας στο marketing, η οποία θα σας δώσει συγκεκριμένες και ρεαλιστικές προτάσεις για να εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες και να αντιμετωπίσετε τους κινδύνους που υπάρχουν.  Αφήστε μας να σας βοηθήσουμε να φέρετε το marketing σας στο επόμενο επίπεδο.

Digital Marketing Audit

Στόχος

Μια εξειδικευμένη εξέταση των ενεργειών digital marketing και της ψηφιακής παρουσίας σας για να μεγιστοποιήσετε το ψηφιακό κύρος και τη δραστηριοποίησή σας.

Βασικά στοιχεία

  • Συνολική ανάλυση του δικτυακού σας χώρου, συμπεριλαμβανομένης της UX, του σχεδιασμού, της ποιότητας του περιεχομένου και της αποτελεσματικότητας του SEO.

  • Αξιολόγηση των προφίλ στα social media, των επιπέδων δραστηριοποίησης και της εταιρικής ταυτότητας.

  • Αξιολόγηση της στρατηγικής περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των αναρτήσεων στο website, των βίντεο και των infographics.

  • Ανασκόπηση των προσπαθειών βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης και των οργανικών κατατάξεων αναζήτησης.

  • Ανάλυση των πληρωμένων διαφημιστικών εκστρατειών (Google Ads, διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) και της αποτελεσματικότητας της διαφημιστικής δαπάνης.

  • Εξέταση των ενεργειών email marketing, των λιστών παραληπτών και των στρατηγικών τμηματοποίησης.

  • Λεπτομερής επανεξέταση των στατιστικών αναλύσεων για να διασφαλιστεί η ακριβής παρακολούθηση και μέτρηση των KPIs.

  • Συγκριτική ανάλυση των προσπαθειών ψηφιακού μάρκετινγκ σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές.


Οφέλη
 

  • Ενισχυμένη διαδικτυακή παρουσία με βελτιωμένη απόδοση του ιστότοπου και καλύτερη εμπειρία των χρηστών.

  • Αποτελεσματικότερη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη συμμετοχή και τη συνέπεια του brand.

  • Βελτιστοποιημένη στρατηγική περιεχομένου για μεγαλύτερη συνάφεια και δέσμευση.

  • Καλύτερη ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης και αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας.

  • Υψηλότερη απόδοση επένδυσης από τις πληρωμένες διαφημιστικές ενέργειες.

  • Βελτιωμένη αποτελεσματικότητα του email marketing και συμμετοχή των subscribers/συνδρομητών.

  • Λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων για συνεχή βελτιστοποίηση του digital marketing.

Digital Marketing Audit

Ολοκληρωμένο Marketing Audit

Στόχος

Μια ολιστική αξιολόγηση του συνόλου της στρατηγικής και των δραστηριοτήτων marketing για τον εντοπισμό τομέων που παρουσιάζουν περιθώρια βελτίωσης και την ενίσχυση της συνολικής απόδοσης των δραστηριοτήτων marketing.


Βασικά στοιχεία(ενδεικτικά):
 

  • Διεξοδική αξιολόγηση των αντικειμενικών στόχων του μάρκετινγκ, των στόχων και της ευθυγράμμισης με το κοινό-στόχο.

  • Ανάλυση του μείγματος μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, θέση, προώθηση, διαδικσίες κλπ) και της ανταγωνιστικής θέσης.

  • Λεπτομερής αξιολόγηση της συνοχής του branding και της αποτελεσματικότητας των μηνυμάτων.

  • Εξέταση των στρατηγικών επικοινωνίας marketing σε διάφορα κανάλια (digital και μη).

  • Έρευνα αγοράς για τον εντοπισμό τάσεων, ευκαιριών και απειλών.

  • Ανάλυσεις (SWOT, PESTEL κλπ) για την αποκάλυψη εσωτερικών και εξωτερικών παραγόντων που επηρεάζουν το marketing.

  • Έρευνες πελατών και ομάδες εστίασης για πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις και τις αντιλήψεις των πελατών.

  • Λεπτομερής ανταγωνιστική έρευνα για την κατανόηση της κατάταξης στην αγορά και τη συγκριτική αξιολόγηση έναντι των ανταγωνιστών.

 

Οφέλη

  • Ενημερωμένη και επίκαιρη λήψη αποφάσεων με εφαρμόσιμες προτάσεις.

  • Βελτιστοποίηση των στρατηγικών marketing για αυξημένη απόδοση της επένδυσης (ROI).

  • Βελτιωμένο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με την αξιοποίηση των δυνατών σημείων και των ευκαιριών.

  • Μετριασμός των κινδύνων μέσω του εντοπισμού των αδυναμιών και των απειλών.

  • Καλλιέργεια κουλτούρας συνεχούς βελτίωσης του marketing.ποίηση του digital marketing.

Marketing Audit
bottom of page