top of page
  • Εικόνα συγγραφέα@ UNIQUE Consulting

Ξεκινήστε το email marketing ... χωρίς email !

Όλο και πιο συχνά, πολλοί από τους πελάτες μας ρωτούν για τις δυνατότητες του email marketing και πώς μπορούν να τις εντάξουν στο συνολικό πλάνο μάρκετινγκ της εταιρίας τους. Αντιλαμβάνονται την προστιθέμενη αξία, αλλά ταυτόχρονα προβληματίζονται καθώς δεν έχουν αρκετές διευθύνσεις email.


Στο άρθρο αυτό, θα προτείνουμε μία λύση για το πρόβλημα αυτό.


email marketing

Email Marketing

Σύμφωνα με τις περισσότερες έρευνες, το email marketing είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για όλους τους τύπους και τα μεγέθη των επιχειρήσεων. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής επικοινωνίας και marketing κάθε εταιρείας.


Όταν γίνεται σωστά, “χτίζει” αξιοπιστία και μια ισχυρή σχέση με τους πελάτες σας. Δεν πρέπει να παραβλέπετε ότι, το email marketing δεν είναι απλώς ένα μέσο επικοινωνίας. Είναι ένα εργαλείο ανάπτυξης! Είναι ένα εργαλείο για την ενεργοποίηση νέων πελατών και, ταυτόχρονα, τη διατήρηση των υφιστάμενων!


Παράλληλα, οι περισσότερες πλατφόρμες email marketing ενσωματώνουν δυνατότητες δημιουργίας landing page με φόρμες εγγραφής (sign-up forms) για την εγγραφή επαφών και την ανάπτυξη της λίστας email.

Κατά την άποψή μου:

  1. Εάν χρειάζεστε μια landing page, δημιουργήστε την με ένα εργαλείο email marketing (π.χ. MailChimp)

  2. Εάν ενδιαφέρεστε για το email marketing, ξεκινήστε από την αρχή με το κατάλληλο εργαλείο.

Ωστόσο, για ορισμένες επιχειρήσεις, το πρόβλημα είναι ότι δεν διαθέτουν αρκετά emails από τους πελάτες τους. Παραδοσιακά, για τις περισσότερες εταιρείες, ήταν κοινή πρακτική να ζητούν τα κινητά των πελατών τους, όχι όμως το email τους.


Υπάρχει δηλαδή το πρόβλημα με τους μικρούς όγκους emails, από την άλλη όμως, υπάρχουν αρκετά κινητά τηλέφωνα τα οποία μπορούμε να εκμεταλλευτούμε.


SMS marketing

SMS Marketing

Το SMS μάρκετινγκ δεν είναι κάτι νέο, καθώς ήταν μια τεράστια τάση τα τελευταία χρόνια. Οι περιορισμοί χαρακτήρων και η αδυναμία του "πλούσιου περιεχομένου" το έθεσαν προσωρινά σε «2η μοίρα», αλλά η άφιξη νέων μέσων (όπως Viber, WhatsApp κ.λπ.) "το αναζωογόνησε".


Μην ξεχνάτε ότι τα SMS:

  • Έχουν open rate μεγαλύτερο από 90%

  • Έχουν περισσότερο από 200% υψηλότερο ποσοστό απόκρισης (response rate) σχέση με το τηλέφωνο, το email ή τα κοινωνικά μέσα.

  • Διαβάζονται εντός 3 λεπτών από την αποστολή (το 90% αυτών).


Ας επιστρέψουμε στο πρόβλημα: email: ΟΧΙ - κινητά τηλέφωνα: ΝΑΙ.

Γιατί δεν συνδυάζουμε τα δύο εργαλεία email & SMS marketing???

Ας δούμε όμως πώς:

Βήμα 1: Δημιουργήστε μια landing page, συμπεριλαμβανομένης μιας φόρμας εγγραφής (θέλουμε τα emails μην το ξεχνάτε). Δημοσιεύστε τη, αντιγράψτε τη διεύθυνση url της και ελαχιστοποιήστε τους χαρακτήρες της (bitly.com, cutt.ly κ.λπ.)

Βήμα 2: Δημιουργήστε ένα ελκυστικό SMS (plain text και εμπλουτισμένο κείμενο), συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης URL της landing page και στείλτε το στη λίστα κινητών που έχετε στη διάθεσή σας. Μπορείτε να δοκιμάσετε να προσφέρετε και ένα δώρο σαν κίνητρο 😉!

Βήμα 3: Στη landing page, συλλέγετε τα emails των πελατών σας και εμπλουτίζετε τη λίστα emails σας.

Βήμα 4: Επαναλάβετε την ενέργεια για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα. (τα clicks από το SMS στο url κλικ μπορούν να εντοπιστούν! Δοκιμάστε μια νέα αποστολή σε όσους δεν έκαναν click μετά από λίγες μέρες)

Βήμα 5: Όσο αυξάνετε το πλήθος των emails που έχετε στην κατοχή σας, αρχίστε να δημιουργείτε και ενέργειες email marketing.

Βήμα 6: Ενσωματώστε παρόμοιες καμπάνιες στο ετήσιο marketing plan.


Συνοψίζοντας, το email marketing είναι από τα πιο αποτελεσματικά (και cost effective) εργαλεία επικοινωνίας και εμπορικής ανάπτυξης, δημιουργώντας μια ισχυρή σχέση με τους πελάτες σας.

Από την άλλη, το μάρκετινγκ SMS είναι πιο λίγο ακριβό αλλά πιο άμεσο και με υψηλότερα open rates.


Συνδυάζοντας τα δύο εργαλεία μεγιστοποιείτε τα αποτελέσματα του μάρκετινγκ budget της εταιρίας.

Σημαντικές σημειώσεις

  1. Η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας, ειδικότερα όταν υπάρχουν περιορισμοί στο πλήθος των χαρακτήρων (στο plain text SMS).

  2. Θέλει χρόνο! Μην περιμένετε ότι με μία μόνο ενέργεια θα αποκτήσετε τα emails από όλους τους πελάτες σας! Η δημιουργία μιας ισχυρής (και επίκαιρης) λίστας emails είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική.

  3. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αντίστροφη ενέργεια για να συλλέξετε κινητά τηλέφωνα χρησιμοποιώντας ενέργειες email marketing 😃

  4. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ίδια διαδικασία για να οδηγήσετε τους πελάτες σας στην παρουσία σας στα social media.

  5. Η παραπάνω διαδικασία θα σας βοηθήσει να κάνετε και εκκαθάριση της λίστα των κινητών που έχετε (πολλά μπορεί να μην ισχύουν καν).

  6. Ακολουθείτε πάντα κανονισμό GDPR!


Στη UNIQUE marketing & development Consulting, έχουμε εμπειρία σε email marketing και SMS marketing για περισσότερα από δέκα χρόνια. Εάν ενδιαφέρεστε να εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες τους στη στρατηγική marketing της εταιρίας σας, είμαστε μόνο ένα κλικ ή ένα τηλέφωνο μακριά :)


Κάθε εταιρεία είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ. Όπως η δική σας!

στρατηγική μάρκετινγκ

96 Προβολές

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page