top of page
  • Εικόνα συγγραφέα@ UNIQUE Consulting

Επιτυχημένο Marketing στα Social Media

Τα social media αποτελούν πλέον ζωτικής σημασίας εργαλείο για τις επιχειρήσεις, καθώς ανοίγουν νέους ορίζοντες και δημιουργούν απεριόριστες ευκαιρίες. Η παρουσία και η δραστηριότητα στα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να αποτελέσει καταλυτικό παράγοντα για την επιτυχία μιας επιχείρησης, βοηθώντας στην ενίσχυση της εικόνας της, στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών της και στη δημιουργία στενότερων σχέσεων με το κοινό της.


Social media marketing

Ωστόσο, οι επιχειρήσεις πρέπει να ακολουθούν έναν προσεκτικό και συνετό τρόπο δράσης στον ευρύ και πολύπλοκο κόσμο των κοινωνικών μέσων. Η διαχείριση των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό, στρατηγική και προσοχή, καθώς μια λανθασμένη αντιμετώπιση μπορεί να οδηγήσει σε αρνητικά αποτελέσματα και ζημιές στη φήμη της επιχείρησης.

Ταυτόχρονα τα social media πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ένα εργαλείο που απαιτεί συνεχή παρακολούθηση, αναβάθμιση και προσαρμογή. Με μια προσεκτική προσέγγιση και την υιοθέτηση σωστών πρακτικών, και τη συνεχή παρακολούθηση των εξελίξεων και των τάσεων, οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν τη δύναμη των κοινωνικών μέσων για να αναπτύξουν το κοινό τους, να ενισχύσουν τη φήμη τους και να επιτύχουν τους επιθυμητούς στόχους τους.


Υπάρχουν βέλτιστες πρακτικές marketing αλλά και πρακτικές συμβουλές για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα.


Βέλτιστες Πρακτικές για επιτυχημένο marketing στα Social Media


στρατηγική digital marketing

Δημιουργείστε πρώτα τη Στρατηγική

Καθορίστε τους στόχους σας, το κοινό-στόχο και τα μηνύματά σας προτού ασχοληθείτε με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ανάπτυξη της στρατηγικής marketing που θα ακολουθήσετε θα διασφαλίσει ότι οι προσπάθειές σας θα είναι εστιασμένες και αποτελεσματικές


Επιλέξτε τις σωστές πλατφόρμες

Διαφορετικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά και διαθέτουν μοναδικά χαρακτηριστικά. Επιλέξτε αυτές που ευθυγραμμίζονται με τους στόχους της επιχείρησής σας και το κοινό-στόχο σας.


Βελτιστοποιήστε τα προφίλ σας

Βεβαιωθείτε ότι τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πλήρη, συνεπή και οπτικά ελκυστικά. Αυτό συμβάλλει στην οικοδόμηση αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης με το κοινό σας.


Δημιουργήστε πολύτιμο περιεχόμενο

Επικεντρωθείτε στη δημιουργία υψηλής ποιότητας, ενημερωτικού και ελκυστικού περιεχομένου που προσθέτει αξία στη ζωή του κοινού σας. Αυτό θα τους ενθαρρύνει να ακολουθούν, να συμμετέχουν και να μοιράζονται τις αναρτήσεις σας.


Ασχοληθείτε με το κοινό σας

Απαντήστε στα σχόλια, τα μηνύματα και τις κριτικές άμεσα και επαγγελματικά. Αυτό δείχνει ότι ενδιαφέρεστε για τους πελάτες σας και εκτιμάτε τα σχόλιά τους.


Χρησιμοποιήστε ποιοτικό οπτικό υλικό

Τα οπτικά στοιχεία, όπως εικόνες, βίντεο και infographics, είναι πιο ελκυστικά και αξιομνημόνευτα από το απλό κείμενο. Χρησιμοποιήστε τα για να παρουσιάσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας.


Διαφημιστείτε

Οι διαφημίσεις στα social media μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε μεγαλύτερο κοινό και να αυξήσετε τους ακόλουθους σας. Χρησιμοποιήστε επιλογές στόχευσης για να προσεγγίσετε τα κατάλληλα άτομα με βάση τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές.


Αναλύστε τα αποτελέσματά σας

Παρακολουθήστε τις μετρήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να καταλάβετε τι λειτουργεί και τι όχι. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να βελτιστοποιήσετε τη στρατηγική σας και να βελτιώσετε τα αποτελέσματά σας.


Προωθήστε τους λογαριασμούς σας στα social media

Προωθήστε τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο website σας, στην υπογραφή email σας, στις επαγγελματικές κάρτες και σε οποιοδήποτε υλικό μάρκετινγκ δημιουργείτε. Ενθαρρύνετε τους πελάτες και τους πελάτες σας να σας ακολουθήσουν.


social media tips & tricks


Πρακτικές Συμβουλές (tips & tricks) για επιτυχημένη παρουσία στα Social Media


Δημοσιεύετε με συνέπεια

Η συνέπεια είναι σημαντική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αναρτάτε τακτικά και σε ώρες που το κοινό-στόχος σας είναι πιο ενεργό στην πλατφόρμα. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της προβολής και της δέσμευσης. Το πόσο τακτικά εξαρτάται από τη φύση της κάθε εταιρίας και των προϊόντων ή υπηρεσιών που θέλει να προωθήσει, αλλά κατ’ ελάχιστο θα πρέπει 4-5 φορές τον εβδομάδα. (Σίγουρα όχι μόνο κάθε Black Friday 😉)



Μην "πουλάτε" συνέχεια

Εάν θέλετε πωλήσεις, σταματήστε να πουλάτε συνέχεια. Είναι από τα πιο βασικά παράδοξα (περισσότερα εδώ) το αποτελεί και μία μεγάλη αλήθεια. Στα social media πρέπει πρώτα να δημιουργούμε και να αναπτύσσουμε τη σχέση με το κοινό μας και μετά να κάνουμε προωθητικές ενέργειες. Το κοινό θα παραμείνει κοντά σας όταν το ενημερώνεται για νέα της εταιρίας σας, για νέα της αγοράς σας, για παροχή συμβουλών κλπ. Εάν το μόνο που κάνετε είναι αναρτήσεις σχετικά με πωλήσεις, αυτές σιγά θα τους κουράσουν και μειώσουν το ενδιαφέρον τους για την εταιρία σας.


Μοιραστείτε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) είναι περιεχόμενο που δημιουργείται από τους πελάτες ή τους ακολούθους σας. Η κοινοποίηση UGC στους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της δέσμευσης και στη δημιουργία μιας αίσθησης κοινότητας. Π.χ Ζητήστε τους να μοιραστούν φωτογραφίες και videos με την μπλούζα που αγόρασαν από το κατάστημά σας.


Προσφέρετε αποκλειστικό περιεχόμενο

Η προσφορά αποκλειστικού περιεχομένου, όπως ματιές πίσω από τις σκηνές ή κρυφές ματιές, μπορεί να δώσει κίνητρο στους ανθρώπους να σας ακολουθήσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να τους κρατήσει δεσμευμένους με την επωνυμία σας.


Χρησιμοποιήστε κλήσεις σε ενέργειες (CTA)

Τα CTAs μπορούν να ενθαρρύνουν το κοινό σας να αναλάβει δράση, όπως να κάνει like, να σχολιάσει ή να μοιραστεί το περιεχόμενό σας. Χρησιμοποιήστε CTAs στις αναρτήσεις και τις ιστορίες σας για να αυξήσετε τη δέσμευση και την προβολή.


Χρησιμοποιήστε hashtags

Τα hashtags μπορούν να αυξήσουν την εμβέλεια και την προβολή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χρησιμοποιήστε σχετικά hashtags (με μέτρο) στις αναρτήσεις σας για να προσεγγίσετε μεγαλύτερο κοινό.


Διοργανώστε δώρα ή διαγωνισμούς

Τα δώρα και οι διαγωνισμοί μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της εμπλοκής και στην προσέλκυση νέων οπαδών. Ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να συμμετέχουν, απαιτώντας τους να ακολουθούν τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να μοιράζονται το περιεχόμενό σας.


Συνεργαστείτε με influencers

Η συνεργασία με φορείς επιρροής μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της εμβέλειας και της αξιοπιστίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εντοπίστε τους influencers που ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία σας και συνεργαστείτε μαζί τους για τη δημιουργία χορηγούμενου περιεχομένου που προωθεί την επιχείρησή σας.


Τέλος, κάτι που θεωρούμε ότι είναι πολύ σημαντικό είναι πως η παρουσία σας στα social media πρέπει να αποτελεί ένα κομμάτι της συνολικής στρατηγικής marketing και digital marketing που ακολουθείτε. Για το λόγο αυτό θα πρέπει όλα τα ψηφιακά κανάλια σας (website, digital ads, social media, email marketing κλπ) θα πρέπει να είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους και το ένα να συμπληρώνει το άλλο.

Όλα τα παραπάνω (βέλτιστες πρακτικές, tips & tricks) είναι γενικές κατευθύνσεις που «ταιριάζουν» ή λειτουργούν ανάλογα με τη φύση της κάθε επιχείρησης, τη στρατηγική της, τα χαρακτηριστικά του brand κλπ. Κάθε εταιρία είναι μοναδική και εάν θέλετε μία στρατηγική marketing social media στα μέτρα σας, θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.




29 Προβολές

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων

Comments


bottom of page